• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Munkaidő-nyilvántartás elektronikusan

Kedves Szakértő! Szervezetünk szeretne átállni egy felhőalapú HR-szoftver vezetésére, amely a home office-munkavégzések magas aránya miatt nagyban támogatná a papír nélküli munkaidő-nyilvántartás modernizálását. Mindenki normál, 8 órás munkarendben dolgozik, illetve a részmunkaidősök esetében sincs semmi egyedi. Nincs túlóra, nincs több műszak, nincs hétvégézés, vagy más pótlékos munkavégzés. A szoftver munkavállalói felületén a munkavállaló magának vezetheti a jelenlétét az adott napra egy kattintással (az előre feltöltött havi munkaidő naponta történő pipálásával), amely bekerül a HR-szoftverbe, és ez alapján történik a bérszámfejtés stb. is. A szabadságkérelmek is online futnak be a vezetőkhöz, akik online hagyják jóvá azokat. A kérdésem ennek szabályosságára, jogszerűségére vonatkozik. Mire figyeljünk oda, hogy ez a rendszer szabályosan működhessen? Előre is köszönöm válaszát.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 February
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2