• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Felújítás elszámolása

Egy egyesület konzorciumi együttműködési megállapodást kötött az önkormányzattal támogatásban részesített projekt megvalósítására. A konzorcium vezetője az önkormányzat. A konzorciumi megállapodás szerint a támogatást az önkormányzat kapja, és a projekt keretében elszámolható költséget is 100%-os mértékben az önkormányzat viseli. A vissza nem térítendő támogatást az egyesület tulajdonában lévő ingatlan felújítási költségeire kapják, a támogatás mértéke 100%, a folyósítás egy összegben, támogatási előlegként az önkormányzat bankszámlájára történt 2023-ban, az elszámolást az önkormányzat nyújtja be a támogató felé. A projekt időtartama a 2023-as és 2024-es évet érinti. A konzorciumi szerződés ezen kívül annyit tartalmaz, hogy a tagok a projekt befejezését követően az abban meghatározott célok megvalósítása érdekében a fenntartási időszakban továbbra is együttműködnek. Hogyan, mikor, és milyen bizonylat alapján kell az egyesületnek az ingatlan támogatásból megvalósuló, nagy értékű felújítását a könyvelésben elszámolni?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 February
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2