• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Elszámolás külföldi telephely felé

Tisztelt Szakértő! Tevékenységünket bérelt eszközökkel végezzük. A bérbeadó egy román cég, akivel szerződésünk van. Társaságunk ugyancsak Romániában egy telephellyel rendelkezik, és a budapesti székhely és a román telephely között is vannak elszámolások. Ezekről belső átterhelési bizonylatokat állítunk ki, és könyveljük az egyik oldalon árbevételként, a másikon költségként. (Oda-vissza vannak tevékenységek.) A konkrét kérdésem a következő: a bérelt eszközök egy részét továbbterheljük a román telephely felé, mert ott használják őket. Ez a kiállított bizonylat alapján Budapesten árbevétel, a román telephelyen költség. Mindenképpen árbevételt kell könyvelnünk Budapesten, vagy megoldás lehet egy "mínuszos költség" könyvelése is? Tisztelettel!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 February
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2