adozona.hu
Elektronikus ügyintézés
http://test-adozona.hu/kerdesek/2023_8_11_Elektronikus_ugyintezes_rol


Elektronikus ügyintézés
Tisztelt Szakértő! Kérdésem a következő lenne, melyben szíves segítségét szeretném kérni! Egy egyéni vállalkozó szerette volna ingatlanadó-kötelezettségét letudni egy (nem vállalkozóként) tulajdonában lévő ingatlannal kapcsolatosan. Emiatt elfáradt személyesen az adóirodához, hogy ott a bejelentési kötelezettségét az ingatlanra vonatkozóan teljesítse. Az adóiroda munkatársai jelezték számára, hogy személyes ügyintézésre egyéni vállalkozónak nincs lehetősége, kizárólag elektronikus módon teheti meg a bejelentését, és intézheti helyi adókötelezettségeit. Szeretném szakértő véleményét kérni, hogy ez valóban így van-e! Nem adószámos magánszemélyről van szó, hanem egy egyéni vállalkozóról. Valóban nem járhat el személyesen az egyéni vállalkozó csak és kizárólag elektronikusan? Válaszát előre köszönve! Tekeli Tímea