• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

EPR – ládák belső logisztikai folyamatokra

Tisztelt Szakértő! Belső logisztikai folyamatok kiszolgálására több, mint 10 évvel ezelőtt beszerzett műanyag ládákat használunk. A ládákra azok megtöltésekor címke kerül, olykor raklapfóliázás is történik. A ládák mindig a mi birtokunkban maradnak, nem hagyják el a telephelyeinket, maximum a két telephelyünk között utaznak. Értelmezésem szerint címke és raklapfólia esetén, amikor kiürül a láda, saját célú felhasználás címén EPR-kötelezettség keletkezik. A ládára keletkezik EPR-fizetési kötelezettség, azaz csomagolást állítunk elő belőle, ha megtöltjük, vagy tároló eszköznek minősülnek? Előbbi esetben be kell jelentenünk újrahasználható csomagolószernek, hogy csak egyszer kelljen megfizetni az EPR-díjat? Ha a ládákat kooperációs partnerünk és köztünk történő alkatrészszállításra használjuk, felmerül EPR-kötelezettség? Válaszát előre is köszönöm! Bárdy Csaba


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 December
H K Sze Cs P Sz V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5