adozona.hu
Panaszkezelés – panasz bejelentésének módja.
http://test-adozona.hu/kerdesek/2023_7_25_Panaszkezeles__panasz_bejelentese_jrm
Panaszkezelés – panasz bejelentésének módja.
Tisztelt Szakértő! A 2013. évi CLXV. törvény a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről rendelkezései alapján elfogadható-e az a panaszkezelési szabályzat, amely a panasz bejelentésének módját csak írásban postai levélben, vagy e-mailben fogadja el? Cégünk (egyszemélyes kft. Pmt. hatálya alá tartozó) rendelkezik 2022.07.22-én hatályba léptetett szabályzattal, amelyben csak a fent említett két csatornát nevesíti a panasz megtételéhez. Indoka az, hogy a cég nem rendelkezik telefon-előfizetéssel, csak internet-előfizetésünk van. Telefon-előfizetése az ügyvezető férjének van, amely előfizetést az ügyvezető használ, így a cégnek hivatalosan SMS sem tud küldeni a panaszos. Véleményem szerint így az ügyvezető telefonon sem fogadhat panaszbejelentést. További kérdésem az, hogy biztosítani kell-e, hogy a panaszos szóban a cég székhelyén előterjeszthesse a panaszát? A panasz előterjesztését csak az ügyvezető tudja fogadni. Válaszát előre köszönöm!