• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Kis értékű tárgyi eszközök

Tisztelt Szakértő! Könyvelő, bérszámfejtő, adótanácsadó egyéni vállalkozó, bérli az irodahelyiségét. Az esetében az irodai eszközök: lyukasztó, tűzőgép stb., berendezések: hűtő, mikró stb., és az irodához szükséges felmosószett, elsősegély doboz stb., kis értékű tárgyi eszköznek minősülnek vagy más költségnek? Ha a helyiséget más cégekkel együtt bérli (mindenki egy-egy íróasztalt bérel), így más cég is használhatja pl. a hűtőt. Változtat ez az elszámoláson? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 February
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2