• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Pénztárgép helyett számlaadás

Tisztelt Szakértők! Korábban, ha valaki kizárólag számlaadással váltotta ki a pénztárgép üzemeltetését, akkor a számlákat egy bizonyos nyomtatványon jelenteni kellett a NAV felé. Ha jól tudom ez már megszűnt, mert minden számla online bemegy a NAV-hoz. Szeretnék egy megerősítést kérni, hogy ezt a jelentés alóli mentesülést milyen jogszabály/rendelet támasztja alá! Valamint kezdő vállalkozásnak, aki pénztárgépköteles lenne, kell-e bármilyen nyomtatványon, egyszeri alkalommal jelezni, hogy ő csak számlát fog kiállítani pénztárgép helyett!? Köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1