adozona.hu
Termék javításának szolgáltatása EU-s magánszemélyeknek
http://test-adozona.hu/kerdesek/2022_6_17_Termek_javitasanak_szolgaltatasa__ipp


Termék javításának szolgáltatása EU-s magánszemélyeknek
Tisztelt Adózóna! Az OSS rendszer alá be vagyunk jelentkezve az Amazon és belföldi raktárból történő távolsági értékesítéseink miatt. Meghibásodott termékeket garanciális keretek között, vagy garanciális időn belül vagy a garanciális kereteken kívül a vevőt terhelve kérheti. EU-s országokba is szolgáltatunk szervizdíjat, ilyenkor a vásárló visszaküldi a terméket, bevizsgáljuk, és amennyiben garanciális kereteken belül nem tudjuk megjavítani a terméket árajánlatot adunk javításra és a termék visszaszállítására. Ennek kiegyenlítése után Magyarországon megjavítjuk, és visszaküldjük a vásárlónak. Az áfát ebben az esetben az OSS rendszeren keresztül fizessük meg, vagy magyar áfával számlázzunk, mivel megjavítva itt belföldön volt?