adozona.hu
Ügyfélszolgálat és GDPR
http://test-adozona.hu/kerdesek/2022_5_9_Ugyfelszolgalat_es__GDPR_vve


Ügyfélszolgálat és GDPR
Tisztelt Szakértő! Munkaerő-kölcsönző cég kölcsönzött dolgozói számára telefonos ügyfélszolgálatot biztosít a hét munkanapjain. A hívásokat minőségbiztosítás céljából rögzítik, és 60 napig megőrzik. Erről automatikusan tájékoztatást kap a betelefonáló, a hívott fél, ha nem ért egyet a rögzítéssel, a hívást megszakíthatja. Az ügyfélszolgálatot biztosító munkatársak is kaptak írásban tájékoztatást a rögzítésről, munkájukhoz ők is fontosnak tartják, hogy panasz esetén visszahallgathassa a felvételt a csapat vezetője, és tisztázhassa a helyzetet. Nagyon indokolt esetben a cégnél csak két supervisor van, aki vissza tudja hallgatni a beszélgetéseket. Kérdés: megfelelően jár-e el a cég? Minőségbiztosítás céljából a 60 nap megőrzés indokolt-e, vagy rövidíteni szükséges? Hogyan jár el a cég megfelelően? Köszönjük előre is a segítségét.