• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Ügyfélszolgálat és GDPR

Tisztelt Szakértő! Munkaerő-kölcsönző cég kölcsönzött dolgozói számára telefonos ügyfélszolgálatot biztosít a hét munkanapjain. A hívásokat minőségbiztosítás céljából rögzítik, és 60 napig megőrzik. Erről automatikusan tájékoztatást kap a betelefonáló, a hívott fél, ha nem ért egyet a rögzítéssel, a hívást megszakíthatja. Az ügyfélszolgálatot biztosító munkatársak is kaptak írásban tájékoztatást a rögzítésről, munkájukhoz ők is fontosnak tartják, hogy panasz esetén visszahallgathassa a felvételt a csapat vezetője, és tisztázhassa a helyzetet. Nagyon indokolt esetben a cégnél csak két supervisor van, aki vissza tudja hallgatni a beszélgetéseket. Kérdés: megfelelően jár-e el a cég? Minőségbiztosítás céljából a 60 nap megőrzés indokolt-e, vagy rövidíteni szükséges? Hogyan jár el a cég megfelelően? Köszönjük előre is a segítségét.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 February
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2