adozona.hu
EU-s értékesítés, áru minőségi romlása
http://test-adozona.hu/kerdesek/2022_1_18_EUs_ertekesites_aru_minosegi_roml_qwk


EU-s értékesítés, áru minőségi romlása
Ügyfelem festéket szállított EU-s partnere számára. A csomagolt terméket a partner 2 héten belül saját telephelyén felbontotta, jelezte ügyfelem felé, hogy az áru használhatatlanná vált a meleg, a szállítási körülmények stb. miatt. Megegyeztek az áru visszaszállításában, de miután nem talált olyan fuvarozót, aki normál áron visszaszállította volna az árut, ügyfelemmel való egyeztetést követően a helyszínen megsemmisítette azt. Kérdésem: ki, milyen bizonylatot kell hogy kiállítson erről a mozzanatról? Nekünk kellene jóváíró számlát kiállítanunk egy vissza nem szállított termékről? Köszönöm, ha válaszolnak, üdvözlettel CsK