adozona.hu
Számlázás a vevő adatainak hiányában – Online piactér
http://test-adozona.hu/kerdesek/2022_10_8_Szamlazas_a_vevo_adatainak_hianya_bjb


Számlázás a vevő adatainak hiányában – Online piactér
Tisztelt Adózóna! Mi a teendő abban az esetben, ha egy külföldi online piactéren árulok digitális termékeket, de az oldal majdhogynem semmi információt nem mutat a vásárlókról? Az oldal által automatikusan kiállított nyugtán/számlán nincs rajta a vevők neve, címe. Szóval nem tudok a NAV-nak megfelelő számlát kiállítani ezek alapján. Az eladások utáni pénz az oldalon gyűlik, és én tudom manuálisan igényelni a kiutalást a számlámra. Működhet az, ha a kiutalások után az online piactérnek állítom ki a számlát? A számlán pedig tételesen feltüntetem, hogy milyen termékek eladásaiból tevődik össze. Vagy ha nem, akkor milyen megoldást tudnak javasolni?