adozona.hu
Nyugdíjellátás felfüggesztése
http://test-adozona.hu/kerdesek/2021_4_13_Nyugdijellatas_felfuggesztese_ttj
Nyugdíjellátás felfüggesztése
Az elmúlt időszakban koronavírus miatt nem az állandó bejelentett lakhelyemen, hanem a NYUFIG-hoz is bejelentett tartózkodási lakcímemen élek. Az állandó címen egy ideje a postai küldeményeimet nem tudtam átvenni. A posta háromszor visszaküldte a Nyugdíjfolyósítóhoz az onnan érkezett hivatalos levelet, amelyikben utazási utalványt küldtek. Emiatt számomra jogtalanul, a 2021. áprilisban esedékes nyugdíjamat nem kaptam meg. Kérdésemre azt válaszolták a NYUFIG-nál, hogy a visszajött levelek miatt felfüggesztették a nyugdíjam utalását. Annak ellenére, hogy van aktív ügyfélkapum, semmilyen értesítés e-mail-ben vagy telefonon nem érkezett. Egyszerűen felfüggesztették a nyugdíjamat, holott azt bankszámlára, nem postai címre kapom! Azt gondolom, hogy az adott helyzetben ez méltánytalan, számomra ez egyben szomorú és felháborító. A Covid miatt kórházban vagy más címen élő nyugdíjastársaim maradtak most ellátás nélkül velem együtt. Az ügyintéző kérdésemre a lakcímváltozás bejelentés hiányára utalt, de minden dokumentumomban szerepel az állandó címem mellett a pontos tartózkodási címem is. Az ügy kivizsgálására 60 napos eljárási időt helyeztek kilátásba. Kérem, tájékoztasson a Nyugdíjfolyósító hivatal eljárásának jogszerűségéről.