adozona.hu
Megszűnő e-mail-cím
http://test-adozona.hu/kerdesek/2021_1_18_Megszuno_email_cim_pbu
Megszűnő e-mail-cím
Tisztelt Szakértő! Tudomásom szerint az e-mailben küldött levél hivatalosnak számít. Ha igazolnom kell, hogy elküldtem a levelet, az e-mailt kezelő program szerinti nyilvántartásból megtehetem. Egyéni vállalkozóként vannak privát (hivatalos is) és a vállalkozással kapcsolatos leveleim az adott fiókban. A szolgáltatóm jelezte, hogy az e-mail-szolgáltatást megszünteti február végével (ezen szolgáltatást nem adja át másnak). Utána hozzá sem tudok férni a leveleimhez. Mit tudok tenni, hogy ne sérüljön az elküldött leveleim igazolásának lehetősége, érkezett leveleimre tudjak hivatalosan hivatkozni? Ez az e-mail-címem van megadva az ügyfélkapunál is, az adóhivatalnál. Hol, kinek, milyen módon kell jeleznem a változást? Felmerült bennem az is, hogy egy szolgáltató (miután a levelezőállományban hivatalos levelek is vannak) egyáltalán ilyen módon jogszerűen megszüntetheti-e ezt a szolgáltatását (más szolgáltatása tovább működik)? Válaszát előre is köszönöm!