adozona.hu
Kártérítés
http://test-adozona.hu/kerdesek/2020_4_2_KARTERITES_yjj

Kártérítés
Tisztelt Szakértő! Cégünk fagyasztott zöldség-gyümölcs előállításával, forgalmazásával foglalkozik. Több élelmiszerláncnak is szállítunk. Egy vásárló levélben megkereste cégünket, azzal hogy az egyik üzletben vásárolt termékünk minősége nem volt megfelelő. Szeretnénk a vásárlót kártalanítani. Milyen módon tehetjük meg? Ha a termék áránál többet szeretnénk visszafizetni (például a termék ára 1000 forint, és mi 2000 forintot fizetnénk vissza a vásárlónak – a kellemetlenség kompenzálására – keletkezik-e adó- és járulékfizetési kötelezettsége akár a magánszemélynek, akár a cégünknek? Ha igen, kinek, mit kell fizetni? Válaszukat köszönöm.