Hozzászólások 0

Online adatszolgáltatás

Egy stornó számla adatszolgáltatásával kapcsolatban kérdeznénk. Egy májusban kiállított számla júliusban került stornózásra, a vevő nem fogadta el a teljesítést. A stornó számla adatszolgáltatása automatikusan megtörtént, de hibás jelzéssel. „Mennyiség, mennyiségi egység vagy egységár hiányzik (1. sor).” Mi a teendő ebben az esetben? Ezt kaptuk válaszként: Sajnos nem tudok segíteni, ahhoz látni kellene az előzményszámlát és a stornószámát, hogy kiderüljön mi volt a hiba. A hibát jeleztük kérdésünkben: Mennyiség, mennyiségi egység vagy egységár hiányzik (1. sor).” Tehát tartalmi hibás számlát engedett lezárni a program. A kérdés, hogy ilyenkor mi a teendő? Mi a teendő, ha be ment egy adatszolgáltatás, de hibásan?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1