adozona.hu
Útnyilvántartás webáruház esetén
http://test-adozona.hu/kerdesek/2018_1_11_Utnyilvantartas_webaruhaz_eseten_sie


Útnyilvántartás webáruház esetén
Tisztelt Szakértő! Szeretném a szíves segítségét kérni. Férjemmel 50-50 százalékos tulajdonunkban lévő webáruházat működtetnünk, munkaviszonyos alkalmazottanként bejelentve. Megrendelőink 90 százaléka magánszemély, akik telefonon vagy interneten adják le a megrendeléseiket. Többször is előfordul, hogy nem munkanapra esnek a kiszállítások, mivel a megrendelőknek csak a hétvége felel meg. Kérem, legyen szíves segítsen, hogyan lehet megoldani ilyen esetben az útnyilvántartást, ha szombat-vasárnap történik a kiszállítás? Milyen nyomtatványt kell alkalmazni, hogy az a NAV-ellenőrzés során is megfeleljen? Két kisteherautóval dolgozunk, amelyek gázolaj üzeműek. Ha vissza szeretném igényelni az üzemanyag-beszerzésről, a tárgyieszköz-karbantartásról szóló számlákból az áfát, hogyan kell bizonylatolni, miként járok el helyesen? Válaszát előre is köszönöm szépen!