adozona.hu
Családi pótlék
http://test-adozona.hu/kerdesek/2017_9_1_csaladi_potlek_kms
0
Családi pótlék
Tisztelt Szakértő! Cégünk román állampolgárságú munkavállalója részére az augusztus havi havi családi pótlék korábban történő kiutalása nem történt meg. Kiderült, hogy a munkavállaló TAJ-kártyája 2017. 07. 04-én lejárt. A kiutalás elmaradásának ez az oka. A mai napon elküldte az igénylést az új TAJ-kártya miatt. Kérdésem, hogy esetében visszamenőleg a TAJ-kártya megújítását követően megigényelheti-e az augusztusi családi pótlékot, illetve a családi pótlék folyósítása a következő hónapokban folyamatos lesz-e, vagy újra meg kell azt igényelnie? Mint munkáltató folyamatosan fizetjük és fizettük utána a járulékokat. Köszönöm válaszát.