• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Családi pótlék

Tisztelt Szakértő! Cégünk román állampolgárságú munkavállalója részére az augusztus havi havi családi pótlék korábban történő kiutalása nem történt meg. Kiderült, hogy a munkavállaló TAJ-kártyája 2017. 07. 04-én lejárt. A kiutalás elmaradásának ez az oka. A mai napon elküldte az igénylést az új TAJ-kártya miatt. Kérdésem, hogy esetében visszamenőleg a TAJ-kártya megújítását követően megigényelheti-e az augusztusi családi pótlékot, illetve a családi pótlék folyósítása a következő hónapokban folyamatos lesz-e, vagy újra meg kell azt igényelnie? Mint munkáltató folyamatosan fizetjük és fizettük utána a járulékokat. Köszönöm válaszát.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1