adozona.hu
Szükséges-e pénztárgép rendezvényen való könyvértékesítéshez
http://test-adozona.hu/kerdesek/2017_8_12_Szuksegese_penztargep_rendezvenye_pry


Szükséges-e pénztárgép rendezvényen való könyvértékesítéshez
Tisztelt Szakértő! Cégünk nonprofit kft., oktatással foglalkozik. Készítettünk egy munkafüzetet, melyet rendezvényeinken kívánunk értékesíteni. Mivel hirdetjük a kiadványt interneten is, előfordul, hogy e-mailben történik egy megrendelés, melyet utánvéttel elpostázunk a megrendelőnek. Boltunk nincs, nem a könyvértékesítés a fő profilunk. Szükséges-e pénztárgépet használnunk? Vagy elegendő, ha minden vásárlónak áfás számlát írunk például a rendezvényen való értékesítéskor? Le kell-e ezt jelentenünk a PTGSZLA nyomtatványon? Vagy esetleg elegendő-e, ha csak kétpéldányos soros nyugtatömbből adunk nyugtát a vásárlásról? Köszönjük szépen a segítséget!