• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Szükséges-e pénztárgép rendezvényen való könyvértékesítéshez

Tisztelt Szakértő! Cégünk nonprofit kft., oktatással foglalkozik. Készítettünk egy munkafüzetet, melyet rendezvényeinken kívánunk értékesíteni. Mivel hirdetjük a kiadványt interneten is, előfordul, hogy e-mailben történik egy megrendelés, melyet utánvéttel elpostázunk a megrendelőnek. Boltunk nincs, nem a könyvértékesítés a fő profilunk. Szükséges-e pénztárgépet használnunk? Vagy elegendő, ha minden vásárlónak áfás számlát írunk például a rendezvényen való értékesítéskor? Le kell-e ezt jelentenünk a PTGSZLA nyomtatványon? Vagy esetleg elegendő-e, ha csak kétpéldányos soros nyugtatömbből adunk nyugtát a vásárlásról? Köszönjük szépen a segítséget!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 January
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2