• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Kedvezményesen biztosítható 100 ezer Ft-hoz szükséges bizonylatolás, ügyintézés

Tisztelt Szakértő! Kérem segítségüket, miszerint a 2017. évtől (a munkáltató által)a munkavállaló részére kedvezményesen nyújtható 100 ezer Ft biztosításához milyen bizonylatokra, dokumentumokra van szükség, illetve mi a pontos folyamata az összeg átadásának (havi lebontás, illetve egyszeri, év eleji kiosztás esetén). Köszönettel,


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 January
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2