• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Kedvezményesen biztosítható 100 ezer Ft-hoz szükséges bizonylatolás, ügyintézés

Tisztelt Szakértő! Kérem segítségüket, miszerint a 2017. évtől (a munkáltató által)a munkavállaló részére kedvezményesen nyújtható 100 ezer Ft biztosításához milyen bizonylatokra, dokumentumokra van szükség, illetve mi a pontos folyamata az összeg átadásának (havi lebontás, illetve egyszeri, év eleji kiosztás esetén). Köszönettel,


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 February
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2