• Vano Partita Kft.
Hozzászólások 0

Számlamódosítás

Tisztelt Adózóna! Internetes weboldalon keresztül vettünk igénybe egy szolgáltatást, amelyről e-számlát kaptunk. Sajnos a kibocsátást követő 30 napon túl vettük észre, hogy rossz a vevő neve, így nem tudjuk elszámolni a költséget. A szolgáltató megtagadta a számla módosítását, mivel eltelt 30 nap. Valóban igaza van a kibocsátónak, és már nem sztornózhatja le az eredeti bizonylatot és adhat egy újat jó vevőnévre? Köszönettel Bodó Katalin


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1