• Vano Partita Kft.
Hozzászólások 0

Számlamódosítás

Tisztelt Adózóna! Internetes weboldalon keresztül vettünk igénybe egy szolgáltatást, amelyről e-számlát kaptunk. Sajnos a kibocsátást követő 30 napon túl vettük észre, hogy rossz a vevő neve, így nem tudjuk elszámolni a költséget. A szolgáltató megtagadta a számla módosítását, mivel eltelt 30 nap. Valóban igaza van a kibocsátónak, és már nem sztornózhatja le az eredeti bizonylatot és adhat egy újat jó vevőnévre? Köszönettel Bodó Katalin


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 September
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6