Hozzászólások 0

Kártyával történő számlakiegyenlítés

Tisztelt Szakértő! Cégünk fő tevékenysége járóbeteg-ellátás. Ügyfeleink számláikat leginkább készpénzzel, egészségbiztosítási kártyával vagy bankkártyával egyenlítik ki. Jelenlegi fizetési eljárásunk, hogy előbb elkészítjük a számlát, melyre az ügyfél által kért fizetési módot tüntetjük fel. Sajnos a jelenlegi számlázó rendszerünk csak a készpénzes számlákat képes elkészíteni, tehát az azonnali bankkártyás, illetve egészségbiztosítási kártyás fizetési mód esetén kézi számlatömböt használunk. Amikor kiegyenlítené az ügyfél a számlát valamelyik kártyájával, akkor derül ki, hogy vagy nem működik az egészségpénztár rendszere, vagy nincs fedezet a kártyán, tehát csak készpénzzel tud fizetni. Ekkor mi sztornózunk és kiállítjuk a készpénzes számlát. Van-e ennél gyorsabb lehetőség, amely minden előírásnak megfelel? Szabályos-e, ha előbb a kiegyenlítést bonyolítjuk le, majd azt követően készül a számla? Üdvözlettel: Hegyi Tünde


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1