adozona.hu
Euróban történő visszaadás
http://test-adozona.hu/kerdesek/2015_3_17_Euroban_torteno_visszaadas_nna


Euróban történő visszaadás
Tisztelt Szakértő! A korábbi Önökhöz forduló kérdezők, és az arra adott válaszok erősítettek meg abban, hogy – talán nem egyedi – saját kérdésünkre is az Önök szakértő válaszát kérjük. A törvényi előírásoknak megfelelően cégünk a hagyományos pénztárgépeit leváltotta új onlinepénztárgép-rendszerre. Külföldi vendégeink végett a forint mellett az euró, mint fizetőeszköz elfogadása, illetve az abban történő visszaadás a kéréseink között szerepelt. A cég, amely a pénztárgépet szállította, sajnos nem minden elvárásunknak tett eleget. Többek között az euróban való visszaadás feltételeit nem teremtette meg. Jelenleg a rendszer forintban és euróban is képes a bevételt elfogadni, azonban a visszajárót forintban állapítja meg (bizonylaton euróbevétel, árfolyam, forintosított bevétel, visszajáró forintösszeg szerepel). A pénztárgépet szállító cég szerint nem lehet euróban visszaadni. Segítségét szeretnénk kérni, hogy a jelenlegi „elektronikus rendszer”, illetve a rendszer által kiállított bizonylat mellett milyen módon tudunk az euróban való visszaadás feltételeinek megfelelni? Milyen lehetőségeink vannak? Szíves válaszát előre is megköszönve.