• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Külföldi telephely könyvelése

Tisztelt Szakértő! Az alábbiakban kérem szíves tájékoztatását: Magyarországi székhelyű kft. 2014. 09. 01-től európai uniós tagállamban létesített fióktelepet. Bevételei egész évben csak ebből a tagállamból származnak, Magyarországról nincs bevétele. Külföldön önállóan adózik 09. 01-től. Kérdéseim ezzel kapcsolatban: 1. 2014. 01. 01-08. 31-ig hogyan számolja el a hazai könyvelésben a bevételeket és kiadásokat? Az ebben az időszakban keletkezett jövedelem teljes egészében a magyar adójogszabályok szerint adózik? 2. 2014. 09. 01-től hogyan történik a külföldön végzett tevékenység elszámolása a magyar könyvelésben, és a társasági adó vonatkozásában mi a teendő? 3. Azokat a kiadásokat hogyan kell figyelembe venni 2014. 09. 01-től, amelyeket közvetlenül nem lehet hozzárendelni a külföldi telephely költségéhez (például bankköltség, lízingdíj, kamat, biztosítási díjak)?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1