Hozzászólások 0

Elázott iratanyag

Tisztelt Szakértő! Az egyik cég telephelyén tűz volt. Megsemmisült a teljes raktárkészlet, az irodai és egyéb berendezések. Tűzoltósági jegyzőkönyv alapján a kárszakértés megtörtént, a biztosító fizet. De nem is ez a probléma. Hanem a tűzoltás következtében elázott a teljes iratanyag. Az iratőrzés helye nem lett külön bejelentve, ebből kifolyólag az a székhely lenne. De nem ott voltak az iratok, számlák, a teljes könyvelési anyag. A NAV-nak be kell-e jelenteni (én úgy gondolom, hogy igen), lehet-e abból probléma, hogy nem a székhelyen tárolták az iratanyagot? És az elázott számlákat visszamenőleg kell-e valamilyen módon pótolni? Köszönettel: Bné


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 September
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6