• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Számlázó program - áfa

Ügyfelem online számlázóprogramot használ 2014 januárjától. Éves használati díjat fizetett a szolgáltatónak. Többszöri noszogatás után "szóra bírta" a szolgáltatót, aki június 30-áig tud dokumentációt kiadni a számlázó programra vonatkozóan, július 1-jétől a megfelelősségi nyilatkozatot nem tudja kiadni ügyfelem számára (bevallottan a program nem felel meg a jelenleg hatályos előírásoknak, és a későbbiekben sem kívánja ezt megoldani). (Kiegészítés: a napokban elkezdődött egy áfavizsgálat egy másik ügyfelemnél, ahol a NAV felhívta az adózó figyelmét arra, hogy az adót csak a számlázó programra vonatkozó megfelelő nyilatkozat birtokában hajlandó ügyfelem számára kiutalni. Két nyilatkozatot kértek: egy mostani időszakra vonatkozót és a vizsgált időszakra vonatkozót is.) Kérdésem: megoldás-e a fenti ügyfelem problémájára az, ha vásárol most egy új programot, és előállítja a július-szeptemberi időszakra ismételten a kimenő számláit (a korábbiakat sztornózva)? Vevői jogosan vonták-e le a korábbi számlák alapján az áfát? Köszönöm, ha válaszolnak, üdvözlettel, CSK


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 January
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2