• Krcsik Eszter
Hozzászólások 0

Alkalmi munkavállalók foglalkoztatásával kapcsolatos alapvető szabályok

Tisztelt Szakértő! Alkalmi munkavállalók foglalkoztatásával kapcsolatos dokumentumok és az ezzel kapcsolatos alapvető szabályokkal kapcsolatban szeretnék átfogó tájékoztatást kérni. Melyek azok a dokumentumok, amelyek kiállítása és vezetése kötelező a munkavállaló bejelentésével, illetve munkaidejével, munkabérével kapcsolatban? Alkalmi munkavállalót lehet-e, és ha igen, hogyan munkaidőkeretben foglalkoztatni? Alkalmi munkavállaló alapbérét órabérben vagy napibérben kell meghatározni, illetve van-e erre jogszabályi előírás? Alkalmi munkavállaló bérelszámolásánál milyen bérpótlékokra kell figyelemmel lenni? Köszönettel: Krcsik Eszter


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1