• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Online pénztárgépünk nem működik

A körülbelül 2 hete üzembe helyezett online pénztárgépünk meghibásodott (nem nyomtat nyugtát). Mi ilyenkor a teendő a NAV felé, pénztárgépnapló..? Garanciális javításra visszaküldjük, addig kézi nyugta, ha nincs cseregép, de a mobiladat díját fizetni kell. Mire kellene még ügyelni?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1