• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Tartalék online pénztárgép

Tisztelt Szakértő! Ügyfelünk egy élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedés, 1 darab online pénztárgépet működtet. Ennek meghibásodása esetére szeretne egy tartalék online pénztárgépet venni, amit csak időszakosan – a másik gép javításának idejéig – használna. Kérdésünk, hogy megteheti-e ezt? Ha igen, állandó üzemeltetési helyre kell a kódot megkérni? Üzembe, illetve üzemen kívül helyezéskor kell-e a NAV felé bejelentést tenni? Milyen nyomtatványon? Mivel a bolt napi forgalma igen nagy, nem kivitelezhető, hogy kézzel állítson ki nyugtát és a különböző áfakulcsú termékeket azon megbontsa. Válaszát előre is köszönjük.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1