adozona.hu
Pénztárgéphasználat
http://test-adozona.hu/kerdesek/2014_11_6_penztargep_hasznalat_nsq
Pénztárgéphasználat
Ügyfelem, közhasznú nonprofit kft., múzeumi tevékenységet folytat. Főszezonban a hét minden napján, elő- és utószezonban heti 6 napos nyitvatartással üzemel. A múzeumnak van szabadtéri része is, ezért az őszi-téli szezonban kizárólag pénteken és szombaton, valamint előre lefoglalt időpontban lesz nyitva. A múzeum nyitvatartásától függetlenül a kft. alkalmazottai a helyszínen dolgoznak, oktatáson vesznek részt, a kiállítási anyagokat rendezik, jövő évi nyitásra készülnek fel. Kérdéseim: Be kell-e jelenteni a múzeum megváltozott nyitvatartását a NAV felé? Ha igen, milyen formában? Mi teendő abban az esetben, ha a péntek-szombati nyitvatartástól eltérő időpontban, előzőleg bejelentkezett csoportot fogadnak? Be kell-e jegyezni a pénztárgépnaplóba a nyitvatartási idő változását? Szükséges-e azokon a napokon is naponta, napi nyitást-zárást végezni a pénztárgépen, amikor a múzeum zárva van (hétfőtől csütörtökig) ? Azokon a napokon, melyeken nincs nyitvatartás, hogyan kell biztosítani, hogy az elektronikus kapcsolat a NAV szervere és a pénztárgép között fennálljon?