Hozzászólások 0

Hagyományos (nem elektronikus naplós) pénztárgép jelentési kötelezettsége

Kérem szíveskedjenek lépésenként tájékoztatni, hogy mi a teendő a cimben jelölt pénztárgépek esetében az augusztus 10-i adatszolgáltatással kapcsolatban. A menetét is kérem leírni. Kinek kell teljesíteni az adatszolgáltatást? (Vállalkozó, vagy könyvelő?) Mi a helyzet akkor, ha a pénztárgép és az adatszolgáltató különböző településen van? Mi a helyzet akkor, ha a vállalkozónak nincs 100-150 ezer forintja a gépre? Mi a teendő, ha a NAV honlapján felsorolt kétféle pénztárgép típus között egyik helyen sincs feltüntetve az adott pénztárgép típusa ? Akkor hogyan lehet beazonosítani, hogy rendelkezik-e elektromos naplóval? Nyugdíjas egyéni vállalkozó nem ért a számítógéphez, hogyan oldja meg az előírások szerinti teendőket?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 April
H K Sze Cs P Sz V
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4